czwartek, 16 lipca 2015

Łatwe sposoby na odmianę mieszkania



Często mamy ochotę zmienić coś w swoim mieszkaniu, ale pozostawiamy plany w strefie marzeń. Obawiamy się kosztów, brakuje nam pomysłów, są i inne powody.




 Naprawdę warto się odważyć i niewielkim kosztem sprawić, że nasze mieszkanie będzie wyglądać zupełnie inaczej. Moją metamorfozę wnętrza zaczęłam od odnowienia mebli. Jeszcze niedawno stara meblościanka straszyła wyglądem, a dzisiaj dzięki kolorowej okleinie robi wrażenie. Jeśli chcesz bardziej ułatwić sobie zadanie, wybierz farbę w sprayu. Zabezpiecz dokładnie otoczenie, baw się kolorami i stwórz oryginalny mebel. 



Możesz również odnowić swoją sofę lub łóżko, zlecając odpowiednie firmie nowe obicie. Ciekawym sposobem jest także renowacja drzwi, którą możesz zrobić sama. Najłatwiej jest je po prostu pomalować, ja wybrałam odcień czerwieni. Jeśli masz więcej czasu możesz okleić swoje drzwi tapetą lub wybrać własną grafikę. 


Jak sama widzisz, pomysłów jest wiele. Dostępność różnych materiałów sprawia, że bez problemu możesz sama odmienić swoje mieszkanie.

4 komentarze:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością jest cała masa różnych trików aby nasze mieszkanie można było fajnie odmienić. Jestem również zdania, że jeśli kupujemy mieszkanie z rynku pierwotnego to warto przeczytać https://www.eurostyl.com.pl/blog/na-co-zwrocic-uwage-przy-kupnie-mieszkania-z-rynku-pierwotnego gdzie mamy powiedziane na co należy zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że raczej nikt z nas nie przepada za remontami, ale co by nie mówić to są one potrzebne. W takiej sytuacji ja również bardzo chętnie zaglądam do sklepu https://artcorestudio.pl/ gdzie wiem, ze znajdę całą gamę materiałów do wykończenia i aranżacji wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są to na pewno bardzo ważne sprawy, ale ja chcę jeszcze dodać, że również niezwykle istotną opcją jest to aby wiedzieć i pamiętać o przeglądach kominiarskich w naszych domach. Warto jest na pewno zawołać kominiarza http://kominiarzszczecin.pl/ i ja również tak zawsze robię.

    OdpowiedzUsuń