czwartek, 23 lipca 2015

Jak utrzymać porządek w szafie?



Ciężko mi to przyznać, ale mimo szczerych chęci miałam często bałagan w szafie. Zdarzało się , że nie mogłam od razu znaleźć potrzebnej mi rzeczy. Któregoś dnia powiedziałam “dość” i wypowiedziałam wojnę. 


W efekcie mam wszystko na miejscu, właściwie bez większego wysiłku. Jak? Są proste sposoby. Przede wszystkim spakuj ubrania, których w danej porze roku nie używasz. Ja zapakowałam je w specjalny worek i ułożyłam na górnej półce. Jeśli masz więcej miejsca, schowaj je na przykład do pawlacza. Z pewnością zaskoczy Cię, że zrobiło się przestronnie.



 Kolejnym krokiem jest organizacja. Sweterki, dłuższe bluzki i sukienki powiesiłam na wieszakach. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Pod spodem szafy ustawiłam przezroczyste pudełka, w których umieściłam apaszki i szaliki. 



Obok trzymam buty, które niejedna kobieta posiada w ilościach hurtowych Masz szuflady? Wykorzystaj je, by trzymać tam bieliznę. Później wystarczy odkładać wszystko na swoje miejsce i trzymać w szafie ubrania na daną porę roku.

1 komentarz:

  1. ja mam za dużo w szafie, dlatego szybko robi mi się bałagan:)
    ale na szczęście szybko potrafię wszystko znaleźć:P

    OdpowiedzUsuń