czwartek, 9 lipca 2015

Jak urządzić garderobę?



Przy planowaniu garderoby popełniłam jeden podstawowy błąd. Nie oszacowałam wielkości szafy systemowej, przez co nie wszystko jestem w stanie do niej schować.



 Jeśli chcesz mieć idealną garderobę w szafie, zaplanuj ile będzie potrzebne Ci miejsca na Twoje ubrania i inne rzeczy. Weź pod uwagę również dostępne na rynku modele szaf. Bardzo praktyczne są z wysuwanymi koszykami, w których możesz umieścić na przykład szaliki lub apaszki. Sprawdź czy masz dostępne półeczki pod kątem.

 Wygodnie będziesz mogła przechowywać tam buty. Urządzić garderobę możesz także w oddzielnym pomieszczeniu, jeśli masz taką możliwość. Szafa może być także systemowa, ale równie dobrze możesz postawić na tańsze rozwiązania. Warto kupić stojące drążki, na których powiesisz płaszcze lub kurtki. 




Praktycznym sposobem jest umieszczenie różnych drobnych rzeczy, takich jak apaszki lub szaliki w pudłach. Mnie spodobały się te przezroczyste, dzięki czemu zawsze widzę co aktualnie mam. Niezależnie od tego, gdzie będzie znajdować się Twoja garderoba, pamiętaj o zaplanowaniu sobie miejsca. Unikniesz nerwów i wyczarujesz idealny kącik dla Twoich ubrań.

4 komentarze:

  1. ja tam bym chciała mieć wypasioną toaletkę:)
    miłego dnia:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może pytanie trochę w innym temacie, ale chciałabym się Ciebie zapytać czy w Twojej garderobie są na przykład jakieś rzeczy typu Nerka damska? Jeśli tak, to jakie polecasz kupować? Ja ostatnio widziałam na prawdę spory wybór w sklepie Pariso, a z tego co czytałam to są one na prawdę dobrej jakości i w dodatku ich własnej produkcji. Wydaje mi się, że warto kupować takie rzeczy w dobrych i sprawdzonych sklepach tego typu?

    OdpowiedzUsuń